Σάββατο 13 Μαρτίου 2010

Τρέμε Nintendo Wii...Part 2 - Η εκδίκηση της Sony

Μετά το άκρως επιτυχημένο "Τρέμε Nintendo Wii...Part 1" και μετά από περίπου 4.000 e-mail που έλαβα από θαυμαστές που παρακαλάγανε για το sequel (στην πραγματικότητα όλο αυτό το διάστημα έλαβα 14 e-mail από την δουλειά, 3 e-mail με ανέκδοτα και αστείες φώτο από την MLV - ξέρει αυτή - και 2 chain letter που κλασσικά άμα δεν τα στείλω σε ΟΛΟΥΣ τους φίλους μου μέσα σε 3 μέρες θα μου καεί το βίντεο), ήρθε το πολυαναμενόμενο "Τρέμε Nintendo Wii...Part 2 - Η εκδίκηση της Sony."

Όπως πολύ καλά καταλάβατε αυτό το μέρος περιλαμβάνει την απάντηση στην γνωστή άσπρη τετράγωνη κονσόλα από την επίσης γνωστή μαύρη με καμπύλες κονσόλα. Για όσους δεν κατάλαβαν μιλάω για το PS3. Για όσους δεν κατάλαβαν ούτε τι σημαίνει PS3, ρε μάγκες είστε σε λάθος site, τραβάτε πλέξτε κάνα σεμέν.

Κάποια στιγμή πριν από λίγο καιρό ήρθε και στο σπίτι μου το PS3. Συνδέθηκε με μια 42" τηλεόραση με τα απαραίτητα HDMI καλώδια με HDCP, ABS, EBD και 2 πλευρικούς αερόσακους έτσι για να υπάρχουνε βρε αδερφέ.
Εντυπώσεις;
Συγχαρητήρια κοντέ σχιστομάτη κιτρινιάρη Γιαπωνέζε υπάλληλε της Sony Computer Entertainment. Σε πληρώνουν για να κάνεις την δουλειά σου και την κάνεις καλά. Μπράβο. Αν διαβάζεις πες και κανα ευχαριστώ, τσάμπα είναι. Με λίγα λόγια μπορώ να πω οτι τα άξιζε τα λεφτά της η κονσόλα. Και να σκεφτείς οτι δεν την έχω πληρώσει εγώ...

Τα γραφικά της περάσαν πλέον σε επόμενο επίπεδο, οι τίτλοι σταθερά τείνουν προς το άπειρο και η σταθερότερη αξία που ήταν το χειριστήριο παρέμεινε το ίδιο δείχνοντας τον σεβασμό προς τον gamer. Και για το κάτι παραπάνω για να σου πει και ευχαριστώ η Sony έβγαλε και τα καλώδια. Σαν την φράουλα πάνω στην τούρτα (το κερασάκι πλέον είναι πολύ passe).

Πως να μην το ερωτευτείς μετά; Ναι, θα το δηλώσω.

ΜΑΜΑ

ΜΠΑΜΠΑ

ΕΙΜΑΙ ΦΑΝ ΤΗΣ SONY.

Και το ξέρω, θα πεταχτούν κάποιοι και θα πουν οτι είμαι εμπαθής και για αυτό κράζω το Wii και οτι δεν έχει διαδραστικά χειριστήρια το Playstation κλπ κλπ... Ε λοιπόν ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ. Το θέμα μου δεν είναι να δηλώσω και να περιγράψω τις ήδη σταθερές αξίες του PS3 αλλά να τονίσω την απάντηση της Sony σε αυτά τα τυπάκια. Το παρακάτω βιντεάκι θα τους κάνει να κάτσουν κάτω στην πολυθρόνα τους και να αφήσουν τα πολλά λογάκια γιατί η Sony φρόντισε και για αυτό.

Και το όνομα αυτού: Playstation MOVE



Είδε λοιπόν η Sony την αγορά, κατάλαβε τι λείπει από την κονσόλα της (για ποιό λόγο δηλαδή πούλαγε σαν τρελό το Wii ενώ δεν είχε τίποτα καλύτερο από την δικιά της) και είπε: " ΟΚ. Αν ο κόσμος θέλει χειριστήρια και μπλιμπλικοπαίχνιδα μπορώ και εγώ να του τα δώσω προσφέροντας του ένα έξτρα πακέτο στην ίδια κονσόλα που κάνει ούτως ή άλλως παππάδες." Και το πακέτο αυτό από μόνο του είναι ΚΛΑΣΕΙΣ ανώτερο από το ίδιο το Wii. Με λίγα λόγια αν εγώ θέλω να κάνω ότι κάνουν αυτοί που αγόρασαν Wii αγοράζω ένα επιπρόσθετο bundle και είμαι έτοιμος. Στην αντίθετη περίπτωση αυτοί που το έχουν αν θέλουν να κάνουν αυτά που κάνει το Playstation τι κάνουν;

ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ: Βρείτε τι κάνουν αυτοί που έχουν Wii και θέλουν να κάνουν αυτά που κάνει το Playstation και κερδίστε μια κονσέρβα φασόλια γίγαντες γιαχνί που έχω στο ψυγείο μου.(αμφιβόλου ποιότητος)

α) Ξηλώνουν την κονσόλα και εγκαθιστούν καινούριο επεξεργαστή, κάρτα γραφικών και Blu-ray player.

β) Πουλάνε το Wii τους, δουλεύουν ένα σαββατοκύριακο σε καφετέρια σαν λαντζιέρηδες, λένε και τα κάλαντα σε γονείς, συγγενείς και κάνα δυό κολλητούς και πάνε και αγοράζουν PS3.

γ) Καταλαβαίνουν το τραγικό τους λάθος και κοπανάνε το κεφάλι τους στον τοίχο μέχρι θανάτου και εγώ πηγαίνω φυλακή σαν ηθικός αυτουργός επειδή τους έδειξα το παραπάνω βίντεο.

Απαντήστε λοιπόν από κάτω μαζί με οποιοδήποτε άλλο σχόλιο θέλετε να κάνετε. Με δημοκρατικές διαδικασίες τα αρνητικά σχόλια θα διαγράφονται και οι συγγραφείς τους θα βρίσκονται από εμένα μέσω ενός γνωστού που έχω στο FBI και θα τους βάζω φωτιά στα μπατζάκια τους. Just kidding...

Conclusion: SONY kicks ass...
Score: SONY-NINTENDO = 1-0

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου